Veniu a descobrir les noves peces de fa més de 2000 anys!
El 17 de desembre d’enguany es commemoren els deu anys de la inauguració de l’espai de les Termes i el Decumanus del Museu de Badalona. Per celebrar aquesta efemèride, hem remodelat algunes vitrines de l’exposició permanent, on es poden veure les peces més destacades i significatives que s’han recuperat al llarg de prop de 90 anys de treballs arqueològics, i en les quals hem incorporat les darreres troballes.
Us convidem a descobrir aquests nous tresors en el seu escenari natural, les restes de l’antiga ciutat romana de Baetulo, un espai únic, de prop de 3.400 m2, que al llarg d’aquests deu anys ha convertit Badalona en un referent en la conservació i la difusió del patrimoni romà.
L’obertura de l’espai tindrà lloc a les 19 h.
L’entrada és lliure però CAL FER INSCIRPCIÓ PRÈVIA al Museu: 933 841 750.
Aforament limitat.
AMB MOTIU D’AQUESTA REMODELACIÓ, EL MUSEU ES PODRÀ VISITAR GRATUÏTAMENT EL DIVENDRES 18 (DE 10 A 14 H I DE 17 A 20 H) I EL DISSABTE 19 I EL DIUMENGE 20 (DE 10 A 14 H). Accés lliure. Aforament limitat.
invitació 2020 museu de badalona
NOTA DE PREMSA- MUSEU DE BADALONA
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!