Veniu a conèixer les novetats arqueològiques de Badalona amb les JEA

Aquesta primavera ens avancem a les Jornades Europees d’Arqueologia (JEA), que se celebren el cap de setmana del 18 i 19 de juny, amb un breu cicle de xerrades sobre l’arqueologia a la nostra ciutat.

Durant tres dimarts repassarem algunes de les intervencions més destacades que han tingut lloc recentment a Badalona i coneixerem les dades i informacions que han aportat sobre la història de l’antiga Baetulo. L’entrada és lliure fins a completar l’aforament.

Conferències:
Dimarts 31 de maig. Documentació, extracció i restauració dels mosaics de les domus del lateral de la C-31.
Dimarts 7 de juny. El mosaic del carrer Pujol.
Dimarts 14 de juny. Nova planta de la ciutat romana de Baetulo.

A banda de les xerrades, el diumenge 19 de juny –en ple cap de setmana de les JEA- oferim la possibilitat de visitar un nou espai arqueològic, encara sense museïtzar, dels darrers que s’han incorporat al Museu, al carrer Coll i Pujol. En cas d’estar interessats a participar en aquesta visita, podeu reservar ja la vostra plaça en els següents enllaços.

Inscripció visita diumenge 19 de juny. 11 h.
Inscripció visita diumenge 19 de juny. 11:45 h
Inscripció visita diumenge 19 de juny. 12:30 h.
Inscripció visita diumenge 19 de juny. 13:15 h

L’entrada és lliure i les places molt limitades. Inscripcions a partir del dia 1 de juny.