Un vestit de la popular cantant Encarnita Polo s’incorpora a l’exposició sobre el modista Pere Rovira

L’èxit de públic i la difusió que està tenint en tots els mitjans la mostra Pedro Rovira, 1921-1978 ha donat els seus fruits.

Recentment la cantant i actriu espanyola Encarnita Polo (Sevilla 1939) va posar-se en contacte amb els comissaris de l’exposició per tal de fer donació a la Fundació Antoni de Montpalau d’un vestit de la seva col·lecció particular, dissenyat pel modista badaloní l’any 1965.

La peça, un vestit de nit d’organza brodada amb paillettes i pedreria, i faldilla de cloqué de seda amb dibuix de jacquard, s’ha pogut incorporar a la mostra i constitueix un altre magnífic exemple del talent de Rovira.

Si encara no heu vist l’exposició, que ja han visitat més de 1.200 persones, vet aquí un motiu més per fer-ho, i si ja heu vingut, us convidem a repetir i així podreu veure el vestit que hi hem incorporat, que és espectacular.

L’horari d’obertura és de dimarts a dissabte de 17 a 20 h i els diumenges de 10 a 14 h. L’entrada és gratuïta.