Presentació del llibre “Pedro Rovira, 1921-1978” al Museo del Traje

El proper dissabte, 15 de gener, a les 12 h del migdia tindrà lloc al Museo del Traje de Madrid , la presentació del llibre Pedro Rovira, 1921-1978 dissenyat i editat pel Museu de Badalona amb motiu de l’exposició del mateix títol que es va poder veure al Museu des del 4 de juny al 12 de desembre de l’any passat.

L’acte comptarà amb la participació de Margarida Abras, Directora del Museu de Badalona, de Josep Casamartina i Parassols, autor del llibre i director de la Fundació Antoni de Montpalau, de Lorenzo Caprile, creador d’una de les firmes més reconegudes de l’estat, de Juan Gutiérrez, responsable de la col·lecció de moda contemporània del Museo del Traje, i de José Luis Díez, president de la Asociación de amigos del Museo.

L’assistència a l’acte és lliure i gratuïta fins a completar l’aforament.