Ja és a la venda el catàleg: Bacus, les màscares del déu

Ja es pot adquirir a la llibreria del Museu el catàleg de l’exposició Bacus, les màscares del déu que es va presentar el passat 15 de juny al MAC-Empúries.

El llibre, que es presenta il·lustrat amb fotografies de les peces de l’exposició i una breu ressenya de les més significatives, conté els textos de la mostra, que es divideix en quatre grans apartats: els orígens i els mites de Bacus, el seu seguici, els símbols del déu, les màscares teatrals, i les representacions de la divinitat en l’àmbit domèstic. El contingut es reforça amb una petita selecció de textos clàssics. Ja al final, es pot trobar també un recull d’epítets del déu, i un epíleg que mostra la pervivència del mite de Bacus més enllà del món clàssic. En el mateix volum es publiquen els textos en castellà i anglès.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!