L’exposició sobre Perfumeria Parera arriba al Museu aquest desembre

El Museu presentarà aquest desembre una exposició i un llibre sobre Perfumeria Parera, empresa fundada a Badalona, i situada a la ciutat durant molts anys.

Justament aquest 2022 es compleixen 100 anys de l’aparició del seu producte estrella, Varon Dandy, que va ser pioner dins l’univers de les colònies masculines.

L’exposició, que porta per títol Perfumeria Parera. 100 anys de Varón Dandy, reunirà un nombrós conjunt de flascons, alguns molt antics i d’un notable valor artístic, procedents de diferents col·leccions privades, i també incorporarà diferents elements publicitaris, sobretot de l’època anterior a la Guerra Civil. Hi haurà, així mateix, un apartat dedicat a altres fàbriques de perfumeria de Badalona.

Amb la mostra es publica un llibre, fruit d’una llarga recerca portada a terme per l’autora, Núria Casals, que relata detalladament la història de Perfumeria Parera i fa un repàs per les altres fàbriques del ram que hi va haver a la ciutat.