La Revista de Badalona consultable en línia

La pàgina web del Museu suma un nou recurs en línia amb la digitalització de les publicacions Revista de Badalona (1941-2012) i Reforma de Badalona (1976-1977), que es conserven a l’Arxiu Històric de la Ciutat.

Revista de Badalona –transformada puntualment en Reforma de Badalona durant menys d’un any- és la capçalera periodística amb més trajectòria de la ciutat. Va començar a publicar-se l’any 1941 fins a l’any 2012. Es tracta doncs, de 70 anys d’historia badalonina, recollida en forma de setmanari, la major part dels quals –del 1941 al 1989- es poden consultar ara al nostre web.

La digitalització de la Revista ha estat un projecte de llarg recorregut que ara culmina i que acompleix dos objectius importants. D’una banda afavoreix la conservació de la publicació original i, de l’altra, posa a l’abast dels investigadors, estudiosos i del públic en general la informació recollida en aquesta font històrica de primer ordre sobre aspectes tan diversos com la política, la societat, la cultura, els espectacles, l’activitat comercial o els esports.

Consultar REVISTA DE BADALONA

Consultar REFORMA DE BADALONA

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!