Esgotades les places per assistir a la inauguració de la mostra “Ramon Casas visita Badalona”

El proper dijous 10 de desembre, a les 19 h, s’inaugura al Museu l’exposició Ramon Casas visita Badalona, una oportunitat única per gaudir del talent i la modernitat d’aquest pintor, un dels màxims exponents del Modernisme a casa nostra.

L’exposició reuneix prop d’una vintena de peces cedides per diferents museus i col·leccionistes particulars i permetrà veure, a banda de tres cartells publicitaris de l’època -entre els quals l’emblemàtic de l’Anís del Mono-, un conjunt d’obres que tenen en comú la representació de la figura humana i entre les quals cal remarcar el retrat de diferents personatges destacats -com l’actor badaloní Enric Borràs-, alguns familiars i el del mateix artista.

Durant la inauguració els professors del Conservatori Professional de Música de Badalona Rocío Martínez, soprano, i David Malet, piano, interpretaran quatre cançons d’Enric Granados. Seguidament, Gabriel Pinós oferirà una conferència sobre Ramon Casas.

JA NO QUEDEN PLACES PER ASSISTIR A L’ACTE PRESENCIALMENT, PERÒ US RECORDEM QUE  S’OFERIRÀ ÍNTEGRAMENT EN DIRECTE PEL CANAL DE YOUTUBE DEL MUSEU:

DESCARREGAR FULLETÓ