Fotografies recuperades de l’Arxiu Josep M. Cuyàs

En els darrers anys, gràcies a la dedicació desinteressada d’alguns col·laboradors (a un dels quals, en Josep Lombarte, dediquem aquest àlbum ja que ha mort fa molt pocs dies), hem anat digitalitzant una part important dels fons fotogràfics que conserva el Museu de Badalona. En aquests fons hi trobem fotografies positivades sobre paper, diapositives i també negatius fotogràfics en pel·lícula.

Ara fa poc, hem acabat de copiar a format digital els negatius fotogràfics de l’arxiu Josep M. Cuyàs i, com no podia ser d’altra manera, han aparegut algunes joies fotogràfiques i, sobretot, imatges d’una ciutat i d’uns racons que ja no existeixen i que us convidem a descobrir.

Veure l’àlbum

Fotografies recuperades de l’Arxiu Josep M. Cuyàs

1. Amalia Lombarte
    Amalia Lombarte says:

En Josep Lombarte estimava la seva ciutat. Era curiós, i totes les persones de natura curiosa estimen la història. La història és important, ella és l’única que s’apropa de debò a la veritat. Per desgràcia la història cada cop més s’està abandonant i cal fer el possible per mantenir-la sempre viva.
    En Josep Lombarte era el meu pare.

Respon
    • museudebadalona
      museudebadalona says:

Unes paraules molt boniques i que descriuen molt bé tota la tasca que va fer aquí per recuperar aquesta història badalonina. El trobarem molt a faltar. Una abraçada i molts ànims Amalia.

Respon