El Museu torna a obrir

El Museu de Badalona està obert al públic des del dimarts 26 de maig en el seu horari habitual, amb l’excepció del dissabte a la tarda que, de moment, romandrà tancat.

La quantitat de visitants està limitada a un terç de l’aforament en els espais oberts al públic: recepció, conjunt Termes-Decumanus i exposició temporal de la 2a planta.

El servei de consultes a l’Arxiu Històric i a l’Arxiu d’Imatges es continua fent de forma telemàtica o telefònica, si bé es permeten les consultes presencials de forma restringida i només amb cita prèvia amb el personal responsable.

No s’ofereixen activitats ni visites guiades durant la fase 1, i tampoc no es permet l’entrada de grups (excepte petits grups tipus unitat familiar).

La Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini de moment romanen tancats.

Tot i aquestes lògiques limitacions, ja sabeu que continuem al vostre servei també en el telèfon, el correu electrònic, la pàgina web i les nostres xarxes socials.

#TornaremalsMuseus

Horari Museu: de dimarts a divendres de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Dissabtes i diumenges de 10 a 14 h

LLEGIR NOTA DE PREMSA