El Museu se suma a la celebració dels 175 anys del Gran Teatre del Liceu

El Gran Teatre del Liceu ha organitzat, amb motiu de la celebració dels 175 anys de la seva fundació, un complet calendari d’activitats que es portaran a terme arreu del territori català durant les temporades 2021/2022 i 2022/2023.

L’objectiu és compartir els anys d’història del Teatre amb persones i entitats que, d’alguna manera, han contribuït a construir-la i a fer-la créixer. Amb aquesta voluntat ha nascut també el projecte “Museus i Liceu: una història compartida” que convida als museus i col·leccions de Catalunya a participar de l’efemèride exhibint alguna peça relacionada amb el gran teatre líric barceloní.

El nostre Museu se suma a la iniciativa, en la qual participen un total de 119 centres culturals catalans, mostrant dues peces estretament vinculades al Liceu: un bombí que va pertànyer a Vicenç Bosch, gran amant de l’òpera i assidu al Liceu, i una estola que Vicenta Romeva Romeva solia lluir quan assistia a aquest teatre de l’òpera. Us convidem a descobrir-les fins al 17 d’abril.

NOTA DE PREMSA – MUSEU DE BADALONA