El Museu participa a les XIV Jornades de didàctica de les llengües clàssiques

La ciutat romana de Baetulo està sent la protagonista de les XIV Jornades de didàctica de les llengües clàssiques d’enguany, que organitza anualment el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya i que porten per títol Baetulo: una realitat ben viva al segle XXI. Les diferents xerrades i intervencions que integren el programa se centran en la reconstrucció històrica i en la situació actual del patrimoni arqueològic de Badalona. La directora del Museu, Margarida Abras, i les tècniques Esther Espejo i Clara Forn intervindran a la jornada del dia 25 de novembre.

Les jornades, que inicialment estaven previstes pel mes de març, van arrencar el 20 d’octubre i s’allargaran de forma virtual fins al 28 de novembre.