El Museu participa a la 25 edició de la Setmana de la Ciència a Badalona

Els arqueòlegs són els científics que reconstrueixen la història i els costums dels nostres avantpassats a mida que recuperen les restes de la ciutat de Baetulo, els objectes que feien servir i les mostres artístiques que han estat guardades sota terra durant segles. De vegades cal que, a les excavacions arqueològiques, hi participin científics experts en altres matèries com la geologia, la botànica o la biologia. Amb motiu de la 25è Setmana de la Ciència a Badalona, que té lloc de forma virtual del 14 al 29 de novembre, el Museu us proposa fer una senzilla introducció a l’antropologia forense, la disciplina que determina l’edat i el sexe dels individus d’altres èpoques.

Podeu escoltar la nostra participació a partir de demà dimecres tant en el nostre web com en el canal de Youtube del Museu de Badalona (https://www.youtube.com/user/MuseuBadalona)