El Museu en temps de pandèmia

L’emergència sanitària causada pel COVID-19 ha motivat canvis i adaptacions de les activitats i propostes del Museu tant per a les escoles com per als grups d’adults i els particulars. S’han adaptat totes les mesures necessàries per tal de garantir la seguretat dels nostres visitants i s’han produït nous materials destinats a oferir uns continguts de qualitat, tant presencials com virtuals, per a tot tipus de grups. Un ampli ventall de  propostes per a totes les edats que ens permetran seguir difonent la història de la ciutat romana de Baetulo i dels seus habitants.

Recordem, a més, que el Museu és obert a la visita de dimarts a divendres de 10 a 14 h i de 17 a 20 h i els caps de setmana i festius de 10 a 14 h i la Casa dels Dofins segueix, a partir d’aquesta tardor, obrint cada segon diumenge de mes. En el cas del Jardí de Quint Licini, però, ateses les seves característiques i dimensions, romandrà tancat.

Consultar l’oferta de webinars