El Museu de Badalona en línia

L’excepcional situació de pandèmia que estem vivint des de fa prop d’un any, ha fet que des del Museu iniciéssim tot un seguit de propostes virtuals destinades a mantenir viu el lligam amb el nostre públic, tot i que no hem renunciat, sempre que ha estat possible, a les activitats presencials (no hi ha res com el contacte directe amb la cultura!).

Les propostes s’han encaminat a potenciar la creació d’un ampli ventall de continguts digitals. Així, els perfils de Facebook, Instagram, Twitter, Flickr i Youtube del Museu han crescut exponencialment (del 10% de xarxes com Facebook o Twitter, fins al 200% de Youtube), tant pel que fa a continguts com al nombre de seguidors durant el 2020, i s’han convertit en els altaveus que han contribuït a difondre la història i el patrimoni de la nostra ciutat a través de jocs, notícies, efemèrides i vídeos divulgatius de tota mena.

Si encara no sou seguidors de les nostres xarxes, us convidem a fer-vos-en per tal de no perdre-us cap de les nostres propostes!

Clica les icones per veure els nostres perfils.