El Museu davant les noves restriccions per la COVID-19

El Museu de Badalona segueix obert al públic en el seu horari habitual. Les noves mesures i restriccions aprovades amb motiu de la pandèmia de la COVID-19, però, han limitat la quantitat de visitants a un terç de l’aforament en els espais oberts al públic: recepció, conjunt Termes-Decumanus, exposició temporal de la planta baixa i Casa dels Dofins (2n diumenge de mes). Tampoc estan permeses les visites en grup (amb excepció de grups menors de 6 persones de la mateixa unitat de convivència).

Les activitats programades pels propers quinze dies es veuran també afectades per aquestes mesures. La xerrada sobre Evarist Arnús, programada pel dijous 5 de novembre, es farà en directe pel canal de Youtube del Museu (https://www.youtube.com/user/MuseuBadalona) i s’anul·la la visita a l’espai Termes-Decumanus i la Casa dels Dofins, prevista pel diumenge 8 de novembre.

Horari Museu: de dimarts a divendres de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Dissabtes i diumenges de 10 a 14 h

#TornemalsMuseus #Laculturaéssegura