El Museu cedeix una peça per a l’exposició Udjat. L’exotisme de l’antic Egipte a Barcelona

El Museu de Badalona participa de l’exposició Udjat. L’exotisme de l’antic Egipte a Barcelona, que avui s’inaugura al Museu Etnològic i de cultures del món, amb el préstec d’un exlibris de Vicens (sic) Bosch i Costa, fill de Vicenç Bosch Grau -fundador de la coneguda fàbrica de l’Anís del Mono- i de Llúcia Costa Clapés.

La mostra, que es podrà veure fins al 15 de juny, és una invitació a reflexionar sobre la pervivència i la constant reinterpretació d’una de les civilitzacions que ha exercit una influència més poderosa i duradora sobre la cultura occidental: l’antic Egipte. Aquesta seducció s’hi explica a partir dels vestigis que la passió per la terra dels faraons ha deixat en el panorama artístic i arquitectònic de Barcelona.

Exlibris de Vicens Bosch. MB. 11960. 20,5 x 13,4 cm