Continua el cicle de xerrades dedicat a “Les fabriques perdudes de la façana marítima”

La setmana vinent reiniciem el cicle de conferències que hem organitzat a l’entorn de l’exposició Les fabriques perdudes de la façana marítima, i que vam començar el 2 de juny amb la xerrada El moviment obrer abans de la Guerra Civil, que ens va oferir el Dr. Joan Villarroya i Font.

El dijous, 8 de setembre, a les 19 h, ens visitarà Pier Berglund, enginyer agrònom, fundador de l’empresa DAC ENVIRO SL que ens parlarà de El procés de descontaminació de la façana marítima de Badalona.

Durant la resta del mes i mentre duri l’exposició, que s’acaba el diumenge 25 de setembre, s’han programat d’altres conferències al voltant de la industrialització a Badalona i els seus efectes, a les quals us convidem a participar:

Dimarts 13 de setembre, 19 h
Recital de poesía: La punxada del passat
A càrrec de Marcel Riera

Dijous 15 de setembre, 19 h
Conferència: La transformació de la franja de ponent de la façana marítima i els projectes de les 3 xemeneies
A càrrec de Xavier Salvà i Rafael Argelich, arquitectes

Dijous 22 de setembre, 19 h
Conferència: La indústria i el tren a la façana marítima de Badalona
A càrrec de Xavier Nubiola, enginyer.

Totes les activitats es faran a la sala d’actes del Museu i són d’accés lliure fins a completar l’aforament.