Cicle de conferències. Treballant amb la història. Una altra mirada a l’època medieval

Cada any pels volts de març, dins del marc de la Festa Medieval de Badalona, l’Associació Cultural Festa Medieval Sant Jordi i el Museu de Badalona organitzen un cicle de conferències per enriquir aquesta festivitat i difondre diferents aspectes de l’edat mitjana. En els darrers anys, s’han realitzat xerrades sobre les masies de Badalona, les ermites de la Vall de Betlem, els orígens de l’escut de la ciutat, el fenomen de la pirateria el segle XV i XVI o el món rural a l’època medieval. El cicle d’enguany busca una altra perspectiva a partir del punt de vista de tres professionals provinents de diferents oficis dedicats a treballar i estudiar la història.

Les conferències tindran lloc els dijous 16, 23 i 30 de març, a les 19 h, a la sala d’actes del Museu. L’entrada és lliure fins a completar l’aforament.