Celebra amb nosaltres el Dia Internacional dels Arxius

L’Arxiu Històric de la Ciutat de Badalona (AHBDN) i l’Arxiu d’Imatges del Museu se sumen a la celebració del Dia Internacional dels Arxiu (DIA 2020) que tindrà lloc el proper dimarts 9 de juny. Amb aquesta jornada, la comunitat professional d’arxivers vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre la importància dels arxius amb aquest objectiu es potencien tota mena d’activitats i accions destinades a donar a conèixer a tots els usuaris el seu treball diari de conservació i preservació de la memòria col·lectiva.

Enguany, atesa l’excepcionalitat de la situació que estem vivint, les activitats tindran majoritàriament caràcter virtual. Des del Museu, concretament, us convidarem a descobrir diferents aspectes sobre alguns dels nombrosos fons documentals que es conserven en aquests arxius.
Estigueu atents als nostres canals de difusió habitual!

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!