Bones festes i feliç any nou!

Aquest any, seguint la tradició, volíem celebrar amb tots vosaltres les festes de Nadal amb un concert dels alumnes del Conservatori Professional de Música de Badalona en el marc incomparable de la ciutat romana de Baetulo. Malauradament, la crisi sanitària en la qual estem immersos ens ha obligat a suspendre els concerts previstos. Per aquesta raó, Museu i Conservatori hem optat per enviar-vos a casa una petita mostra del que haurien estat aquests concerts.

Amb aquest enregistrament us volem fer arribar, no tan sols la música i les veus d’aquests joves intèrprets, sinó també els millors desitjos per a aquest any que estem a punt de començar i que desitgem que sigui ple de salut i felicitat per a tothom!

Museu de Badalona
Conservatori Professional de Música de Badalona