Viu les Jornades Europees d’Arqueologia amb nosaltres!

Des del Museu de Badalona ens sumem a la celebració de les Jornades Europees d’Arqueologia, que tindran lloc els propers 19, 20 i 21 de juny. Aquesta iniciativa, en la qual participaran nombrosos museus i jaciments catalans, porta ja deu anys celebrant-se amb èxit a França, sota els auspicis de l’INRAP (Institut Nacional d’Investigació Arqueològica Preventiva).

Durant aquests dies compartirem amb vosaltres diferents continguts en línia relacionats amb l’arqueologia a la nostra ciutat que anirem difonent a través del nostre web i de les xarxes socials. Podreu descobrir el conducte d’aigües en una breu visita virtual –tot esperant que ben aviat torni la normalitat i puguem passejar-nos en directe per aquesta increïble conducció mil·lenària-, us proposarem un taller per als més petits per fer un joc romà i us explicarem un interessant projecte d’arqueologia experimental que recrea com es feia el processat de la carn i com era el seu consum en època romana.

A més a més, l’entrada al Museu de Badalona serà gratuïta durant els tres dies de la Jornades Europees d’Arqueologia.

Us ho perdreu?