Arriba una nova edició de les Nits d’Estiu a l’Anís del Mono

Aquest juliol tornen les Nits d’Estiu del Museu a l’Anís del Mono, després de l’obligat parèntesi de l’any passat. Una oportunitat única per gaudir de la música i del patrimoni!

Podreu visitar diferents espais de la fàbrica, plens d’història i amb un gran valor patrimonial, com són la sala de destil·lació o l’arxiu, d’estil modernista. Us explicarem el concurs de cartells publicitaris promogut per Vicenç Bosch i descobrireu, també, els secrets que s’amaguen en la característica ampolla de l’Anís del Mono i en la seva famosa etiqueta.

Després de la visita, podreu gaudir d’una irrepetible vetllada musical a la fresca del pati de la fàbrica.

L’activitat s’adapta a l’actual situació de pandèmia amb les pertinents mesures higièniques i de seguretat.

Enguany us oferim aquestes quatre propostes musicals:

Preu de l’entrada: 15 €  (inclou visita i concert).  Aforament limitat. Màxim 4 entrades per persona.

Venda d’entrades al web del Museu a partir del dimarts 22 de juny, a les 10 h.

Amb el patrocini d’OSBORNE SA.