Fa pocs dies el Museu va inaugurar una exposició amb gairebé 150 fotografies que, sense pretensió de ser la història de cap període determinat, repassa la vida quotidiana i mostra aspectes de la ciutat i la seva gent durant els mesos d’hivern de diferents anys.

Aquest àlbum de fotografies en recull algunes que tenen a veure amb els dies d’això que hem anat anomenant les festes de Nadal i també n’hi ha alguna d’esdeveniments ocorreguts en aquest període.

Són d’anys, fotògrafs i procedències diverses i, com sempre, es conserven a l’Arxiu d’Imatges del Museu.

Tant de bo que en gaudiu i serveixin, també, perquè us encuriosiu i vingueu al Museu a veure l’exposició Hiverns a Badalona, que hem elaborat.

Passeu bé les festes i tingueu un bon any 2024!

Veure l’àlbum

Una volta per l’hivern i les festes nadalenques a Badalona