For a professional industrial piercing, check out Chronic Ink’s Toronto studio.

La victòria del Team New Zealand aquest dissabte, 19 d’octubre, ha posat punt final a la competició esportiva de la Copa Amèrica. En aquesta edició, per primera vegada, hi ha hagut una categoria femenina, on ha participat un equip català.

Coincidint amb aquest esdeveniment, a l’estiu, al Museu, hi ha hagut una exposició dedicada al patí de vela on s’han pogut veure fotografies i un patí de vela júnior que forma part de les col·leccions del Museu.

En aquest context, hem repassat els fons de fotografies i hi hem seleccionat una sèrie d’imatges inèdites d’embarcacions de vela i de trobades i competicions amb aquest tipus d’embarcacions que han tingut lloc a la platja de Badalona.

Igualment hem rebuscat en els fons per trobar-hi algunes fotografies de la construcció del port de Badalona, us espai que, en deu anys, es va transformar de dalt a baix, de manera que hi ha molts badalonins i badalonines que desconeixen totalment com havia estat la zona i què hi havia hagut. En aquest port, per cert, s’hi ha ubicat el Village Badalona, des d’on s’han retransmès les regates de la Louis Vuitton Cup.

Veure l’àlbum

Badalona i les embarcacions de vela