Presentació del llibre Pedro Rovira 1921-1978 a la RACBA

El proper dimecres, 7 de juliol, a les 19 h, es presentarà a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi de Barcelona el llibre Pedro Rovira, 1921-1978, editat pel Museu i escrit per Josep Casamartina i Parassols.

La monografia, profusament il·lustrada, s’ha publicat amb motiu del centenari del naixement d’aquest modista badaloní de fama internacional i completa l’exposició antològica del mateix nom que es pot visitar al Museu fins al 17 d’octubre. La publicació es podrà adquirir durant l’acte, però també directament al Museu de Badalona o a través del nostre web.

La presentació anirà a càrrec Rosa M. Martín i Ros, historiadora dels Tèxtils i de la Indumentària, i del propi autor del llibre, Josep Casamartina i Parassols que també és cocomissari de la mostra juntament amb Ismael Núñez Muñoz. També hi intervindran, Rosa Bertran, vicepresidenta del Museu de Badalona, i Margarida Abras, directora d’aquesta institució.

L’acte és obert a tothom i no requereix d’inscripció prèvia.

REIAL ACADÈMIA CATALANA DE BELLES ARTS DE SANT JORDI
Edifici Llotja
Passeig d’Isabel II, 1
08003 BARCELONA

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!