Us portem el Museu a l’aula

El Museu de Badalona posa en marxa El Museu a l’aula, un nou programa que permetrà traslladar, a l’entorn escolar, els tallers sobre cultura romana. Si l’escola no pot visitar el Museu, els nostres educadors aniran al centre! D’aquesta manera volem mantenir el contacte amb alumnes i professors i minimitzar els efectes negatius de la pandèmia.

L’oferta de tallers que podem portar-vos a l’aula és àmplia i variada i us permetrà conèixer de primera mà, a través de les explicacions del nostre equip però també de l’experimentació directa, aspectes tan diversos com l’escriptura, el calendari, l’economia, l’arqueologia de la mort o els rituals de comiat en època romana.

Per a més informació no dubteu a contactar amb nosaltres: 933 841 750 / 934 644 911 eespejo@museudebadalona.cat