El cicle de conferències sobre Evarist Arnús, al canal de youtube del Museu

Si no vau tenir ocasió de sentir les xerrades dedicades a la figura d’Evarist Arnús que complementen l’exposició Evarist Arnús i Badalona (1820-1890) que es pot veure al Museu fins al 29 de novembre,  ara teniu l’oportunitat de recuperar-les virtualment a través del canal de Youtube del Museu de Badalona:

D’aquesta manera les aportacions dels diferents experts sobre la figura i el context històric d’aquest conegut banquer barceloní, estretament vinculat a Badalona, queden a l’abast de tot el públic interessat.

Aquesta iniciativa se seguirà oferint en les properes xerrades que es programin al Museu per tal d’acostar-les a un major nombre de persones, de forma segura i responsable i sense incomplir les restriccions de mobilitat imposades per la pandèmia de la COVID-19.

Us recomanem doncs que, romangueu atents al nostre canal per no perdre-us res!

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!