L’exposició Bacus, les màscares del déu segueix donant fruits

Arran de l’exposició Bacus, les màscares del déu, produïda pel nostre Museu i que es va poder veure a Badalona des del 28 de març al 9 de juny del 2019, han sorgit diferents iniciatives de col·laboració amb altres centres museístics catalans que compten entre les seves col·leccions amb peces destacades relacionades amb aquest déu. Així, el proper divendres 20 de març, a les 19 h, la conservadora del Museu i comissària de la mostra badalonina, Esther Gurri, realitzarà una visita comentada a l’exposició Una parella divina. El retorn de Bacus que es pot veure al Museu de Gavà, centrada en dues peces d’origen romà que representen a Bacus i a Selene. Pocs dies més tard, el 3 d’abril, s’inaugurarà, precisament, una adaptació de l’exposició creada pel Museu de Badalona, al Vinseum, Museu de les Cultures del Vi de Catalunya, de Vilafranca del Penedès, on es podrà veure fins al 21 de juny.

Exposició Bacus, les màscares del déu, al Museu de Badalona. Foto Robert Ramos

Exposició Bacus, les màscares del déu, al Museu de Badalona. Foto Museu de Badalona