Enric Giralt Paulí (Badalona 1945-2012), periodista de la transició és el títol de l’exposició que el Museu dedica al treball fotogràfic dut a terme per aquest badaloní als anys finals de la dècada dels setanta i els primers anys de la dècada dels vuitanta.

L’exposició utilitza el material del fons fotogràfic d’aquest periodista, un fons que s’ha incorporat a l’Arxiu d’Imatges del Museu en el darrer any i, de fet, l’únic conservat que documenta aquell curt però intens període de transformació política i d’inquietuds d’una ciutat que volia prendre les regnes per decidir el seu futur.

Aquest àlbum és només un mostreig del total d’imatges que es poden veure a l’exposició -més de 350- i, encara més, no sempre són les més significades. Mirar les fotografies a la pantalla, no salva haver de venir al Museu a veure l’exposició. Hi ha temps fins el mes de febrer!!

Les fotografies d’aquest fons, com totes les que s’han anat publicant en aquesta sèrie d’àlbums (i aquest és el número cinquanta), es poden consultar a l’Arxiu d’Imatges del Museu de Badalona.

Veure l’àlbum

FOTOGRAFIES D’ENRIC GIRALT PAULÍ