Lliurament del premi Film-Història a Núria Casals

El dimarts 10 de desembre, a les 8 del vespre, tindrà lloc a la Filmoteca de Catalunya (pl. Salvador Seguí, 1-9, de Barcelona) l’acte de lliurament del premi Film-Història a la millor investigació de l’any 2019, que ha recaigut en la historiadora badalonina Núria Casals, per la seva rigorosa i acurada recerca sobre els cinemes de Badalona, La gran il·lusió. El cinema a Badalona 1898-1975, publicada pel Museu.

El guardó, que té més de 25 anys d’història, l’atorga el Centre d’Investigacions Film-Història de la Universitat de Barcelona, que actualment dirigeix Magí Crusells, i ha distingit personalitats com Román Gubern, Esteve Riambau, Miquel Porter-Moix, Agustín Sánchez Vidal, Àngel Comas, Jean Mitry, Marc Ferro o Marcel Oms.

Durant la cerimònia de lliurament es projectarà la pel·lícula High Noon (Solo ante el peligro, 1952), de Fred Zinnemann, amb Gary Cooper i Grace Kelly. Si esteu interessats a assistir a l’acte, podeu contactar amb el Museu via correu electrònic (info@museudebadalona.cat) des del dilluns 25 de novembre fins al diumenge 8 de desembre, fent constar el vostre nom i el número de DNI. L’entrada es confirmarà també per correu electrònic. Cap reserva es considerarà vàlida sense la presentació de la confirmació corresponent, a l’entrada de la Filmoteca el dia 10.